Klachten­­procedure

Laat ons weten wat u nodig heeft

Als patiënt of bezoeker van onze kliniek kunt u een klacht indienen, bijvoorbeeld over nalatigheid of onjuist gedrag, over de accommodatie of over een financieel aspect. Het is belangrijk dat u uw klacht aan ons doorgeeft, zodat we samen met u een oplossing kunnen vinden. Het gemakkelijkst is om rechtstreeks te spreken met de persoon die volgens u verantwoordelijk is voor de klacht of deze heeft veroorzaakt. U kunt echter ook het formulier op deze pagina gebruiken om een klacht in te dienen.

De door u ingediende klacht wordt door de klachtencommissie onderzocht en behandeld volgens de regels die zijn vastgelegd in het klachtenreglement. Het belangrijkste doel van deze regels is dat beide partijen in de klachtenprocedure een gelijkwaardige positie innemen en dezelfde kansen hebben om hun belangen en standpunten naar voren te brengen. In de voorschriften is ook precies vastgelegd hoe de klachtenprocedure verloopt. Meer informatie over onze klachtenprocedure vindt u verderop op deze pagina.

Menu