Ik heb al vele jaren last van ernstige haaruitval op de bovenkant van mijn hoofd. Ik kon het heel goed verdoezelen met een speciaal poeder, maar het ging altijd gepaard met veel beperkingen. (Wind, regen, zwemmen, fietsen, etc.) Vorig jaar besloot ik een haartransplantatie te laten doen. Ik kreeg een paar aanbiedingen en had een paar adviesgesprekken. Bij toeval kwam ik de kliniek in Weert tegen op het internet. Ik stuurde hen enkele foto’s per e-mail en kreeg al snel een afspraak voor een consult en de door mij gewenste datum voor de haartransplantatie. Achteraf gezien, moet ik zeggen dat het een zware procedure was. Maar zelfs toen ik op de operatietafel lag, wist ik dat de beslissing juist was. Ik voelde me erg goed verzorgd, het was een ontspannen en rustige sfeer. Mijn grootste angst, lange tijd stil liggen, de ingreep duurde enkele uren, was vreemd genoeg heel draaglijk. Het team werkte rustig en zeer professioneel. Het bleek dat ze alleen haartransplantaties uitvoerden. Ik wil hen nogmaals prijzen. Als iemand besluit deze transplantatie te ondergaan, dan kan hij het beste een vakantie van drie weken plannen.
Bij voorkeur in de winter, dan kun je jezelf helpen met hoeden. Ik heb mijn transplantatie net voor Kerstmis laten doen, wat me een paar vakantiedagen bespaarde, en vanaf maart kon ik weer capless gaan ? Vandaag, een half jaar na de transplantatie, ben ik ongelooflijk blij dat ik deze stap heb gezet. Ik denk dat veel te weinig vrouwen zich hiermee bezig houden. Wat mij betreft, ik kan alleen maar positieve dingen melden. En als ik de kliniek nu zou moeten beoordelen, kan ik alleen maar zeggen dat ik voor alles een dikke voldoende heb gekregen. Alles was precies goed. Vriendelijk, beleefd en echt bezorgd over het welzijn van hun patiënten.
Hartelijk dank.
Renate
op 08.06.2017 per e-mail
Behandeling: laserbehandeling in meerdere sessies
Effect: geleidelijke verdwijning van tatoeages








































