1mL voor de perfecte lippen! Na overleg met de arts besloten we dat 1 ml genoeg was om mijn wensen met betrekking tot mijn lippen te vervullen. Mijn bovenlip was te klein in vergelijking met mijn onderlip. Dus besloot ik de 1 ml in mijn bovenlip te spuiten. Tegenwoordig krijg ik veel complimenten over mijn volle lippen. Hoewel dit niet de reden voor de behandeling was, is het natuurlijk wel een prettige bijkomstigheid.
Gebruik het formulier (hieronder) of stuur ons uw persoonlijke ervaringsverslag per e-mail naar info@acuramedischcentrum.nl.












































