fbpx

Klachten­procedure

U kunt, als patiënt of bezoeker van onze kliniek, een klacht hebben over bv. het niet of onjuist handelen van een medewerker, de accommodatie of over een financieel aspect. Het is belangrijk dat u uw klacht aan ons meedeelt zodat wij, samen met u, naar een oplossing kunnen zoeken. De eenvoudigste manier is om rechtstreeks te praten met degene die naar uw mening verantwoordelijk is of die de klacht heeft veroorzaakt. U kunt ook het formulier op deze pagina gebruiken om een ​​klacht in te dienen.

De door u ingediende klacht wordt door de klachtencommissie onderzocht en behandeld overeenkomstig de regels, zoals die zijn opgesteld in het klachtenreglement. Het belangrijkste doel van dit reglement is, dat tijdens de klachtprocedure beide partijen een gelijkwaardige positie innemen en dezelfde kansen krijgen hun belangen en standpunten te bepleiten. Tevens staat in het reglement vermeld hoe de klachtprocedure precies verloopt. Meer informatie over onze klachtenprocedure vindt u verderop op deze pagina.

Acura Medisch Centrum - plastische en esthetische chirurgie

Algemene informatie

Interventies & Behandelingen

Vraag?

    Voornaam, Naam*

    Mail*

    Telefoonnummer*

    Behandeling

    Bericht*

    Ik stem ermee in dat mijn gegevens worden verwerkt en opgeslagen voor contact. Ik zou kennis kunnen nemen van het privacybeleid.
    De toestemming is op elk moment herroepbaar met ingang voor de toekomst. Stuur me een kort mailtje naar mij. Lees het privacybeleid voor meer informatie.

    Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.

    Menu